O καιρός σήμερα
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: TEST DRIVE » ΔΟΚΙΜΕΣ

Kymco K-XCT 300i 2013

Δύσκολο να το προφέρεις, δυσκολότερο να το προλάβεις στο δρόμο. Γιατί είναι ότι το ταχύτερο κυκλοφορεί σε scooter μέχρι 300 (και βάλε) κυβικά! To λένε K-XCT και προφέρεται Κέϊ-ΙξΣιΤι!

15/4/2013 7:42:58 μμ

Κείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης
Επιμέλεια: Δημήτρης Θεοχάρης
Φωτογραφίες: KYMCO, N.B.

Text Size Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Kymco K-XCT 300i 2013

Έκσταση!


Δύσκολο να το προφέρεις, δυσκολότερο να το προλάβεις στο δρόμο. Γιατί είναι ότι το ταχύτερο κυκλοφορεί σε scooter μέχρι 300 (και βάλε) κυβικά! To λένε K-XCT και προφέρεται Κέϊ-ΙξΣιΤι!

Ένα διαφορετικό τρόπο διάλεξε η αντιπροσωπεία της Kymco προκειμένου να παρουσιάσει ένα τελείως νέο scooter, ονόματι K-XCT 300i. Η παρουσίαση έγινε στο ...Sir Winston Churchill, ένα βρετανικό ιστιοφόρο του 1966 που βρισκόταν στην υπηρεσία του Βασιλικού Πολεμικού Ναυτικού της Γηραιάς Αλβιόνας σαν εκπαιδευτικό σκάφος των αξιωματικών του. Έτσι λοιπόν, βρεθήκαμε στη Μαρίνα Ζέας προκειμένου να «ταξιδέψουμε» μαζί του και παράλληλα να γνωριστούμε με ένα νέο scooter, στο οποίο η Kymco ποντάρει πολλά. Οι εξαγωγές της το 2012 τη διατηρούν στην πρώτη θέση με ποσοστό 42,8%, καθόσον διέθεσε εκτός συνόρων 206.853 τεμάχια σε σύνολο 483.610! Αυτά τα νούμερα είναι σταθερά ανοδικά για την Kymco την τελευταία δεκαετία, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εταιρίες που έχουν πτώση ή σταθερή πορεία. Και με το νέο K-XCT 300i στοχεύει να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το μερίδιό της στις εξαγωγές.

Μέχρι τότε, και για το 2013, η ελληνική αντιπροσωπεία ανασυγκροτείται μπροστά στα ζόρια των καιρών και στέκεται κοντά στον καταναλωτή δημιουργώντας το πρόγραμμα «Value Year». Με αυτό, ο ιδιοκτήτης ενός μοντέλου Kymco, παλιού ή σύγχρονου, αποκτά σημαντικές εκπτώσεις στα ανταλλακτικά (κυρίως στα φλέγοντα αναλώσιμα καθώς και στα εξίσου σημαντικά «φανοποιείας»), ανάμεσα σε 8.000 κωδικούς που έχουν υποστεί μείωση τιμής! Στόχος της εταιρίας είναι να μειωθεί το κόστος χρήσης του οχήματος μέχρι και 42% στα 12.000 χλμ χρήσης (κύκλος service), ενώ ταυτόχρονα προσφέρει τα δίτροχά της με εκπτώσεις από 100 έως 400 € για αγορές τοις μετρητοίς. Επιπρόσθετα, η επιδότηση τόκων φτάνει μέχρι και τους 18 μήνες αποπληρωμής, ενώ συνεχίζεται τόσο η άτοκη 12μηνη εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας, όσο και η έως 72 μήνες έντοκη. Σημαντική επίσης είναι και η εστίαση της εταιρίας στις υπηρεσίες συντήρησης των δικύκλων. Αξιολογεί τα υφιστάμενα σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης, εντατικοποιεί τις εκπαιδεύσεις των μηχανικών, προχωρά σε νέες συνεργασίες και δημιουργεί πρότυπο συνεργείο, που θα είναι έτοιμο στα μέσα Μαΐου. Για το 2013, θα έρθουν στην χώρα μας τα νέα K-XCT 300i, Xciting 400i και People One 125i, τα ATV (γουρούνες) MXU 550/700i καθώς και δύο ηλεκτρικά scooter, τα EV Candy 2.0 και EV Queen 3.0 (τα οποία και οδηγήσαμε, αποκομίζοντας μόνον ευχάριστες εντυπώσεις).

Kymco K-XCT 300i 2013

'Ωρα για K-XCT

Για τη δημιουργία του, η Kymco βασίστηκε πάνω στο υπάρχον (και άκρως επιτυχημένο) Downtown 300i. Πιλότος στην προσπάθεια αυτή μια έρευνα που έκανε η εταιρία στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές και η οποία έδειξε την τάση των σύγχρονων αναβατών για κάτι με πλέον sport χαρακτήρα, κόμπακτ διαστάσεις και περισσότερο δυναμική εμφάνιση, τόσο για αστική όσο και για περιαστική χρήση. Όσοι έχουν ταξιδέψει στις μεγαλουπόλεις Γαλλίας, Ισπανίας και Ιταλίας (κυρίως), την αντιλαμβάνονται αυτήν την τάση από τον λίαν «επιθετικό» τρόπο οδήγησης των αναβατών scooter. Μερικές φορές, έχεις την αίσθηση ότι είσαι θεατής σε άτυπους αγώνες επιβίωσης! Και με αυτόν το γνώμονα, γεννήθηκε το K-XCT 300i! Ένα συμπαγές όχημα με sport ορέξεις, πλούσιο σε εξοπλισμό και προτερήματα. Και προκειμένου να είναι μαζεμένο σε μέγεθος, καθοριστικό παράγοντα έπαιξε η τοποθέτηση του ψυγείου χαμηλά στο μπροστινό μέρος, η μείωση του συνολικού μήκους (-80 χλστ.), πλάτους (-25 χλστ.) και μεταξονίου (-95 χλστ.) σε σχέση πάντα με το Downtown.

Έτσι δημιουργήθηκε ένα σφηνοειδές σχήμα, που αν μη τι άλλο δείχνει άκρως αεροδυναμικό και πολύ εντυπωσιακό. Οι λεπτομέρειες δείχνουν την προσεγμένη δουλειά των μηχανικών της φίρμας, κάτι που είναι άμεσα αντιληπτό στους αεραγωγούς στο πλάι των φωτιστικών σωμάτων, στα μελετημένα πλαστικά, στις χειρολαβές της ουράς, στην τριγωνική εξάτμιση που θυμίζει μοτοσυκλέτα αλλά και στο κορυφαίο πλαίσιο, τύπου διπλό χωροδικτύωμα, που κρύβεται έντεχνα κάτω από τα πλαστικά περιφερειακά και που προσφέρει ακαμψία από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Επιπρόσθετα, το νέο K-XCT διαθέτει φωτιστικά LED Guides, που συναντώνται για πρώτη φορά σε scooter θυμίζοντας Audi A5, ενώ η επίπεδη σέλα του (για πρώτη φορά σε Kymco) είναι έξυπνα χωρισμένη για δύο επιβαίνοντες, χωρίς να υποχρεώνει τον συνεπιβάτη να κάθεται στην ..πλάτη του αναβάτη. Από κάτω της υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για κράνος full face και μικροπράγματα, με τον φωτισμό του να ελέγχεται από αισθητήρα κίνησης (άρα τέλος στο άδειασμα της μπαταρίας). ’ξιο μνείας και το πάνελ των οργάνων, που αποτελείται από έναν πίνακα υψηλής αισθητικής με οθόνη υγρών κρυστάλλων. Το K-XTC σταματάει από δίσκους τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα τριών εμβόλων μπροστά και δύο πίσω, χρησιμοποιώντας σωληνάκια υψηλής πιέσεως νέας τεχνολογίας.

G5 = Γκάζι

Ο κινητήρας του είναι ο γνωστός μονοκύλινδρος 298,6 κυβικών τεχνολογίας G5, ο οποίος για την περίπτωση έχει δεχθεί αλλαγές στη χαρτογράφηση, στη ροή καυσίμου αλλά και στο τελείως νέο σώμα ψεκασμού της Keihin. Αποδίδει 28 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 29,1 Nm ροπής στις 6.250, νούμερα που σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία (162 κιλά) προσφέρουν στο K-XCT ασυναγώνιστες επιδόσεις. Και όλα αυτά με αυξημένη οικονομία καυσίμου, καλύτερη απόκριση στο γκάζι, περισσότερη ροπή και καλύτερη απόδοση και λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Σύμφωνα με μετρήσεις της Kymco, το νέο K-XCT 300i μπορεί να καλύψει 31 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καυσίμου, νούμερο που συνδυαστικά με το 11λιτρο ρεζερβουάρ θα του δώσει τεράστια αυτονομία! Αρκεί, το δεξί χέρι του οδηγού να μην είναι πολύ νευρικό! Κάτι δύσκολο να γίνει, καθόσον οι επιδόσεις του «Κέϊ Ιξ Σι Τι» προκαλούν.

Η σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε μαζί του στους δρόμους της Καστέλλας ήταν αρκετή για να μας δείξει ότι έχουμε να κάνουμε με μια συμπαγή, άκαμπτη κατασκευή με πολλή ροπή και ακόμα περισσότερο γκάζι, ανάρτηση που δεν κοπανάει, φρένα με συμπεριφορά μοτοσυκλέτας και συναρμογή υλικών που ξεφεύγει. Οι τροχοί πατάνε καλά ακόμα και σε γυαλισμένη άσφαλτο, ενώ η αλλαγή κατεύθυνσης σε ταχύτητες κάτω των 100 χλμ/ώρα κρίνεται έως και ακαριαία. Κι αυτό, αν μη τι άλλο, κρίνεται σωτήριο μέσα στη ζούγκλα των δρόμων.

Kymco K-XCT 300i 2013

Ετοιμοπαράδοτο

Βρίσκεται ήδη στα καταστήματα σε τρεις χρωματισμούς, μαύρο, λευκό και μπλε. Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 4.495 € και όσοι θέλουν να το οδηγήσουν πριν αποφασίσουν δεν έχουν παρά να περιμένουν λίγες μέρες ακόμα. Όταν δηλαδή και θα ξεκινήσει το προωθητικό πρόγραμμα «Test the Best & Win» της αντιπροσωπείας, που αφορά σε έναν κύκλο test rides ανά τη χώρα. Οι συμμετέχοντες σε αυτό θα βγαίνουν κερδισμένοι, με τον πλέον τυχερό να παίρνει σπίτι του ένα ολοκαίνουργιο K-XCT 300i χωρίς να πληρώσει ούτε ένα ευρώ!

Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013
  • Kymco K-XCT 300i 2013


ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΥΧΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

FIRST VIEW

- MERCEDES-AMG GT

FIRST DRIVES

- AUDI TT
- NISSAN PULSAR
- FORD FOCUS
- RENAULT TWINGO
- OPEL ADAM ROCKS

» περισσότερα...
ΕΚΘΕΣΕΙΣ