O καιρός σήμερα
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS

Το δυνατό χαρτί της νέας 147 είναι αναμφισβήτητα η εντυπωσιακή σχεδίαση της εξωτερικά και εσωτερικά. Το φινετσάτο αμάξωμα συνάπτει δεσμούς με το παρελθόν και συγκεκριμένα με την μυθική GC 2.500 Villa dEste που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1949. Οριζόντιες εισαγωγές αέρα, κατακόρυφη διάταξη στο έμβλημα με το φιδάκι και εντυπωσιακή ποδιά σε σχήμα V να καταλήγει χαμηλά κάτω από τους πανέμορφους προβολείς.

10/4/2001

Text Size Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS
Το δυνατό χαρτί της νέας 147 είναι αναμφισβήτητα η εντυπωσιακή σχεδίαση της εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Το φινετσάτο αμάξωμα συνάπτει δεσμούς με το παρελθόν και συγκεκριμένα με την μυθική GC 2.500 Villa d'Este που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1949. Οριζόντιες εισαγωγές αέρα, κατακόρυφη διάταξη στο έμβλημα με το φιδάκι και εντυπωσιακή ποδιά σε σχήμα V να καταλήγει χαμηλά κάτω από τους πανέμορφους προβολείς. Οι ρετρό αναφορές σταματούν εδώ και δίνουν τη θέση τους σε ένα μυώδες γεμάτο "νεύρα" αμάξωμα. Η φιλοσοφία σχεδίασης της 147 σύμφωνα με τους Ιταλούς σχεδιαστές βασίστηκε σε τέσσερις άξονες: Compact, Sporty, Prestige και High tech. Αυτό που καταφέρνει καλά η 147 είναι να προκαλεί το θεατή να την οδηγήσει. Τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα πίσω και το τζάμι σε σχήμα V τονίζουν το σπορ χαρακτήρα της κατασκευής και επιβεβαιώνουν το Art of design hatch.

Παρόμοια γεύση και στο εσωτερικό. Είσοδος. Η πολύ καλή θέση οδήγησης διατηρεί ζωντανό τον μύθο της Alfa Romeo. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα θέαμα που δεν πρόκειται να βαρεθεί ποτέ. Αυτό ενισχύεται περισσότερο εάν δεν έχει καθήσει πίσω από το τιμόνι της μεγαλύτερης 156. Τα κυκλικά όργανα συνδιάζονται με ένα τριάκτινο σπόρ τιμόνι όχι μόνο σε εμφάνιση αλλά και σε αίσθηση (μόλις 2,1 στροφές από άκρη σε άκρη). Η μεγάλη προσπάθεια συνολικής αναβάθμισης της ποιότητας κατασκευής απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η 147 πλησιάζει αρκετά τα πολυπόθητα γερμανικά πρότυπα, διαγράφοντας οριστικά τα κακώς κείμενα του παρελθόντος. Σε αυτό βέβαια συνειρμικά παραπέμπει και η σκουρόχρωμη απόχρωση, σκοπός της παρουσίας της είναι να μπερδέψει τους παρευρισκόμενους όσον αφορά την προέλευση του αυτοκινήτου. Οι εσωτερικοί χώροι θα ικανοποιήσουν τέσσερις ενήλικες επιβάτες, ποιος νοιάζεται γι'αυτό όμως;
Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους Alfisti ανά τον κόσμο. Σε μια Alfa Romeo το σχήμα προϊδεάζει τι κρύβεται κάτω από το καπό. Επειδή όμως η εποχή είναι δύσκολη για λεονταρισμούς προειδοποιούμε τους πιστούς να μετριάσουν μερικώς τον ενθουσιασμό τους. Κάτι η ποιότητα, κάτι η παθητική ασφάλεια, κοινώς η γερμανικοποίηση της 147 δεν έφερε μόνο θετικά αποτελέσματα. Τα 1.200 κιλά μάχονται με το σπορτίφ χαρακτήρα της Alfa με αποτέλεσμα να καπελώνουν τις επιδόσεις στην έκδοση με τους 105 ίππους. H δική μας με τους 120 ίππους βάζει τα πράγματα στη θέση τους κινώντας αξιοπρεπέστατα την κομψή Ιταλίδα με σήμα το φιδάκι. Ο κινητήρας Twin Spark δεν είναι είναι εύκολος αντίπαλος για κανένα απόβαρο. Εκείνο το στοιχείο που εντυπωσιάζει στο ιταλικό αυτοκίνητο είναι η ακριβής οδική συμπεριφορά του σε δρόμους με συνεχείς στροφές.
Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.598
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 120/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 146/4.200
Διαστάσεις (mm): 4710x1792x1442
Βάρος (κιλά): 1.200
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. (δλ.): 10,5
Τελική ταχύτητα (χ.α.ώ): 195
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.): 11,5
  • Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS
  • Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS
  • Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS
  • Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS
  • Δοκιμή: Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 PS


ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΚΘΕΣΕΙΣ